آخر هفته خردادی!

۱-لوپتو می خواد یه تکونی به خودش بده.دوس داره یه تغییر اساسی بده به زندگی اش.دوس داره بره و از این تکرار خلاص شه.گر چه این روزا هم واسه خودش قشنگ و با صفاست اما دل لوپتو یه چیز تازه می خواد،از یه جنس دیگه.

۲-لوپتو آخر هفته خوبی رو سپری کرده پر از مهمونی و خوراکی البته دو شبو که خودش مهمون داشت.پنج شنبه یکی از اون شبائی بود که اصلا معذب نبود از حضور مامان جون و باباجون تو خونش.واسشون پیتزا درست کرده بود چه پیتزائی.همش خوردن و تعریف کردن.اون شب خیلی بهش خوش گذشت نمی دونه چرا واقعا!دیشب هم که عمو جونشو شام دعوت کرد به اتفاق مادری و پدرجون به صرف باقالی پلو فرد اعلاء Made in Loopetoo .اولین بار باقالی پلو رو تو ایام عید درست کرد و عجیب تبحری داره تو این باقالی پلو.مال هیچکس مث مال لوپتو خومشزه نمی شه!چهارشنبه هم تولد مادری بود واسش کادو کرم ضد چروک و شیرپاک کن خرید که یه کم به خودش برسه.بعد از بی بی یه کیک شکلاتی خرید و داد روشو نوشتن Dear Mom Happy Birthday و آخر شب با دودو رفتن و تولد مادری رو جشن گرفتن!مامانی خیلی دوست دارم،می دونی؟

۳-لوپتو این چند روز کلی طالبی بستنی و میلک شیک توت فرنگی به دودو خورونده جون بگیره،این جمعه امتحانشه.یادش بخیر این رسم پدرجون بود که نزدیک امتحانای حساس لوپتو و برادر و خواهرا اونارو می بست معمولا به پرتغال جوری که معادل کل سال تو اون دم دمای آخر اینا میوه و چیزای دوپینگی می خوردن.نتیجه هم شد کلی مهندس که تحویل جامعه داد این پدر جون!

نظرات 2 + ارسال نظر
نوپا شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

تا ... رسیدن به تو
واسه تا رسیدن تو ، خودم و زدم به آخر
دل به غیر تو نبستم ، از اون اولش تا آخر
قصه من و تو انگار ، شده راز دفتر عشق
چکه های ناز چشمت ، کرده برگه ها شون و تر
به کدامین از گناهم ، نشدم موافق تو
به قضاوتم نشینی ، به حلالی ام تو داور
شده ام غرق وجودت ، انتظار منجی عشق
با وجود ناجی اینجا ، شده ام من هم شناگر
قلب صاف و ساده من ، می تپد به انتظارت
به هوای آشنایی ، بشیم اینجا آشنا تر
با طناب دیدگانت ، شده ام به اوج مستی
با وصال مقصد عشق ، به صفایی ام صفاتر
با قدوم تا تو انگار ، شده ام مهم و بهتر
به امید و سبقت حالا ، گشته ام کنون فراتر
طاهری هر چه نویسد ، شده مبتلا و مجنون
به زبان لیلی گوید ، به حکایتش برابر
**
نوپا

سلام
اینم از امکاناتی مثل : فال حافظ – جک اتفاقی – اس ام اس اتفاقی – قالب های زیبا – نمایشگر مشخصات کاربران – آمارگیر و تعداد افراد آنلاین - نمایشگر جدیدترین خبرهای لحظه ای ایران و جهان - دعای فرج – سیستم مطالب جدید وبلاگ – سیستم رادیو فردا و ... برای شما ...
همین الان خودت بیا .http://code-weblog.blogfa.com
بیش از 22000 نفر از این ابزار دارن توی وبلاگهای خودشون استفاده می کنن که تو هم می تونی یکی از کاربران جدید این ابزار رایگان باشی .


ابزار رایگان برای وبلاگها
http://code-weblog.blogfa.com
http://code-weblog.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد